torsdag den 28. juli 2011

8 dage? fatter jeg det? nææh

Kommer lige ind af døren, da vores dørtelefon ringer. Jeg tager den og siger jo: "ja det Laura" manden i enden af røret sig med dyb stemme : "ja det pakkeposten"! Jeg lukker ham ind og min mave begynder bare og kilde. Da jeg jo udmærket godt ved, at han kommer med mit visum! Surprise... Sidder nu med det i hånden og glæder mig helt sindsygt til at komme til USA- det bliver så fricking awesome! Der er kun 8 dage til jeg flyver til New York.

Siden sidst jeg skrev, har jeg været på ambassaden jo og det tog da bare en krig ved det der check-in, jeg  sad der i 2 timer og ventede på og sige:" ja jeg er kommet her er mine papirer. " og da jeg så kom hen til manden spurgte han mig om 3 ting også måtte jeg gerne gå igen.. fml. Men heldigvis var jeg i godt selskab med andre fra explorius- feedt feedt feedt!
Ellers glæder jeg mig til komme til Monroe og møde min familie, og tilbringe masser fede stunder på skolen og med de andre udvekslingsstudenter. Jeg skal forresten måske have en pige fra Norge, som skal bo hos mig! Jeg håber det lidt, da hun er vildt sød..

Det var så alt fra nu! men jeg glæder mig som et lille barn

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Virkelig fin blog du har :D

    Rejser også selv om 8 dage og jeg har heller ikke fattet jeg skal afsted.

    Du må meget gerne tjekke min ud :)

    SvarSlet
  2. Mange tak fordi du har sat mig på listen og tak for de fine ord :D

    Men du har dog kommet til og skrive Nanni istedet for Nanna :)

    Glæder mig til og følge dig derover :)

    SvarSlet