søndag den 15. maj 2011

Sommerfugle i maven iiiiihhh!

Hej Alle sammen.

Nu er der jo ikke så langtid igen, til jeg flyver til de Amerikanske stater, for at være udvekslingsstudent i 10 måneder. Retter sagt i en lille by på 600 mennesker kaldt Monroe i staten Oregon. (Flere infomationer kommer senere.) Hvilket jeg glæder mig for vildt meget til! Springer snart i luften af spænding.

 I går var jeg til et informationsmøde i Vejle med alle de andre danske udvekslingsstudenter og deres forældre, og de var alle sammen rigtig søde og imødekommende både drengene og pigerne. Vi var i nogle små worksshops, hvor vi skulle lærer at takle svære situationer med værtsfamilien,  ( hvis der nu skulle opstå nogen), men også hvordan man ville få en god start ud af det med familien. Det var ret fedt, da vi jo alle var i samme sittuation og kunne kende til følelsen!
 Der var mange relger vi fik at vide i går.. Goooosh man.. Til at starte med virkede det som om, at USA bare var en stor regl i sig selv, men Jacob, Linda, Rikke, Sonja og hjælperne ville bare forberede os på at, der ville komme andre regler end hvad vi er vant til her i Danmark, samt gøre vores kulturchok mindre, end hvis vi nu havde en masse store forventninger, så vi ikke ville blive skuffet, nu når vi kommer der over.
Jeg som person har ikke rigtig nogle forventninger med, hvad der vil komme til at ske. Jeg er retter sagt en anelse bange/spændt for det, men tror bare det er spændingen, der trykker sig på, da jeg jo snart skal afsted om 2 måneder ca. Tiden flyver bare afsteeeeeeeeeeed!

SÅÅÅ derfor har jeg besluttet mig for at lave en blog, så jeg kan skrive lidt til dem der bor hjemme i Danmark, når jeg nu flyver afsted. Ligesom en masse af de andre udvekslingsstudenter har gjort (Og derfor vil efterabe de andre .. tihi), hvilket er en kodylt fed idé!!!

Mojn som vi siger i Jylland.. ( Til dem der ikke forstår det ord.. hey, cya, farvel.. whatever you know?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar